Merhaba, plasentam rahim ağzına 1 cm yakınlıkta olacak şekilde aşağı yerleşimli. 30. Haftadayım. Hala yukarı çıkmadı maalesef. Rahim ağzının Tamamını kapatmadığı için iyi bir şey sayılır ama yine de normal doğum olmayabilir dedi doktor. Bu şekilde olan, normal doğumla bebeğini kucağına alan ya da plasentanın yukarı çıkması için önerisi olan var mı?