Selam kızlar 36 haftalık hamıleyım sabah suyum gelmişti azcık kanlı hemen hastaneye gıttım suyun degıl bu dedı ebe eve gınderdi doktorum devamı gelırse hemen gel yatıs yapalım dedii ve ogun beklemeye basladım cantamı falan hazırda tuttum saatlerce bekledım bısey yok yatıp uyuyayım dedım gece 2.30 da bildigin musluk gibi akıyor hemen hastaneye gectık acılmam yok suyum geldı nst takıbı yapıp gece 4 gibi açılma olsun diye fitil yapıldı sancılarım başladı 2-3 saat sonra muayne için geldı dktr acılma yok dedı gitti sonra baska bi hemsıre gelıp catı muaynesı yaptı sesimi tüm hastane duymustur sonradan 2 kısı daha yaptı aralıklarla aynı sekılde öldüm acıdan ilki hiç acımamıştı ve bı yandan sancı cekıyorum aglıyorum acıdan yatamıyorum yuruyemıyorum dogurmıycam benı sezeryana alın hemen dedım doktorum epidural yaparız normak dogur dıye cok ısrar ettı neyse dedım denıycem saat 3-4 gibi artık dayanıcak gücüm kalmadı sesım kısıldı aglamaktan bagırmaktan muayne edıcem dedı doktorum hayır dedım naparsanız yapın olmam yapcam dedı ve yaptı ben ferryat figan 5cm olmus acılman devam dedı hayır dedım benı sımdı sezerryana almassan baska hastaneye gidicem dedım ölüyorum agrıdan mecbur kalınca tamam ozaman dedı hazırlandım sezeryana ındım belden uyusana kadar normal dogum sancısını cektım hala inliyordum uyustum sonra bebegımi aldılar çok şükür dedim allahım acı eşiğim yüksek olmasına ragmen asla normal dogumu aklımdan bıle gecırmem daha sezeryanda zor agrın oluyo ama o dogum sancıları yanında hıcbısey kalır ıkı agrı kesıcıyle halledıyorlar bende normal dogurıcam diye diye sezeryan yapanlardanım cokda memnunum memorial bahcelıevlerde yaptım buarada ama kötü yanı yarın taburcu olucam bebegımı hogunbakıma aldılar cıherlerınde nefes almakla ilgili bi sorun olmuş dua edın nolur 🙏