oglusannesiii kizlarr saat 11 den beri ilk olaraltan gaz sancisi şeklinde bi agri oldu. daha sonra 15 dakka sonra 2 kere daha oldu 30 sn lik sürdü. simdi saat gece 1 den beri uykumdan uyandım ayni gaz sancisi gibi. 39 haftamdayim gercek sancilar olma ihtimali varmi 15 20 dakka araliklar oluyo
Kubra_dmrr oglusannesiii 35+2 yim dediklerinin aynısı bende oluyor suan uykusuzluktan mahvoldum gözlerim yanıyor camları vantilatörü açtım buz gibi suyla ıslattım kendimi fayda etmiyor vücudum yanıyor oturdum ağlıyorum sinirden 😪😥
Pamukoglum oglusannesiii ve ben 🙋 artik agrilardan uyumak mümkün degil 😢 36+3 olduk ama aylardir uykuya hasretim 😢😢😢
Nilnil Sedefcann08 katiliyorm kipir kipir icimde kaburgalarimi kiricak artik cok guclendik massallah kemiklerimizi batirmaktan hic gocunmuyoruz valla 35+4 uz
Matpk Halekoseoglu bende uyuyamayanlardanım. Uykuya dalma problemi yasıyorum hiç biryerinde agrı olmamasına ragmen😒
FerideMustafazade Ben daha 9 haftadayım niye uyuyamıyom yaaa😫 Uyumak istiyom amma sabahın bilmem 4 ünde 5 inde bi uyanıyom Ben şimdi niye uyandım ya sölenip duruyom😂