YelizBurucu Şubat başında doğum yapacağım 32. Haftanın içindeyim.var mı benim gibi olan ? Bebişimin cinsiyeti kız genelde 40.haftayı beklemezler diyorlar ama kısmet sağlıkla gelsinde 🙂
Dereninannesi YelizBurucu ben de 32nin içindeyim benimde Şubat da doğumum benimde kız ve banada kız çocukları erken doğuyor dediler 36 37 de faln bakalım nasip leri ne zamansa o zamn gelicek ler hakkımızda hayırlısı olsun bakalım 😊😊
Duygu YelizBurucu 32 haftalığım normalde 10 şubat görünüyor ama doktorumun dediğine göre gelişim önde 3şubatta da olabilir
Asmin27 YelizBurucu doktor şubatta dogurabilirsin dedi banada evet kız olduğu için erken gelebilme ihtimali var diye şubat diyo 🤗
Emineymen YelizBurucu 30+5 haftalığım son 18şubat ama doktorum bir hafta önce alırız dedi 38.haftanda falan dedi bebek ters olduğu için şuanlık sezeryan son durum ne olur bilmem 😊
YelizBurucu Ben çok heycanlıyım aslında artık kucağıma alıp miss kokusunu içime çekmek istiyorum.. ama daha çok varrr sankii 🙂))
YelizBurucu Doğum için bir şey söyledimi doktorunuz normal yada sezeryan diye ? Daha bana bir şey söylemedi ama normal taraftarıyım bende ?
YelizBurucu Hazelkuru kış bebişlerimiz geliyo 😊 bence şanslıyız o sıcaklarda hamileliğin başlarındaydık zorlanmadık. Şubatta bebişlerimiz doğacak 4-5 ay zaten çok evden çıkmayacağız. Yaza kadar kendilerini toplayacaklar bol bol gezeceğiz ♥ Çok heycanlı 😍