Kızlar aynı hastanede iki farklı doktora gittim çünkü benim gittiğim doktor geçen hafta yoktu geçen pazartesi tam 8+0 çıktı bebeğim bu hafta kontrol de kendi doktorum 9+1 olması gerekirken 8+6 olarak gördü birebir adet tarihim ile uyuşuyor fakat kafam karıştı neden farklı cikarki