Rabis_nt Arkadaşlar doğum parası için kaç ay sigortalı çalışmamız gerekiyor. Bilginiz varsa paylaşır mısınız rica etsem?
Busraozzz Rabis_nt son altı ay içerisinde 90 gün primin olması gerekiyor pandemiden dolayı sigortam yatmadığı için ben almadım
Rabis_nt Melihadur siz aldınız mı acaba veya etrafınızda alanlar oldu mu? Ne kadar aldılar eder varsa?
Rabis_nt Mlhameliha bildiğim kadarıyla aldığınız maaşın 4te 1 ini veriyorlar asgari ücret ise yaklaşık 9-10 bin civarı alıyor diye biliyorum