Melikeklnc 40+3 olduk bebek yukarda bu kadar bekleyip sezeryan olmak istemiyorum varmı 41 42 de normal doğuran anneler
Mervehtp81 Melikeklnc 40 + 1 de doğum yaptim canm suni sancyla ama kendi sancim yetersiz kalınca suni verdiler
Mervehtp81 Melikeklnc devlette yapacaksanız herşey normal ilerliyorsa sezeryana almıyorlar normal doğurtuyorlar
Melikeklnc Özel hastane de yapıcam ama sanki hiç aşağı inmeyecek gibi sancım da yok hiçbir doğum belirtim yok