36+4 te doktorum çatı muayenesı yaptı kanamam olu ama aksama kadr baya gectı sbh kalktıgımda sümükümsü kahverengi lekeli akıntım oldu baya nişan dıye bılıyorum nstye gırdım bugun tekrar sncı cıkmadı ama benım agrım var doktorumda ızınlıymış hastanede yok daha erken degılmı sizce 36+5 deyız daha dogum başlamışmı sızce???