Magnolia123 verilen bilgiye göre ilk alındığı an solunumunda sıkıntı varmış şimdi azalmış ancak emmeye de orada alıştıracaklarmış ondan dolayı 7 8gün küvezde kalacak aklım onda sütümü sağamıyorum makine çok tahriş etti sütü kaybetmekten korkuyorum bu arada 😞