Kızım 17 günlük ben hem emzirip hem biberon ile veriyorum. Manuel pompa denedim memnun kalmadım. Elektrikli olanı almamıştım, görümcemin pompasını dezenfekte edip denedim ama sanırım arızalıydı ondan da memnun kalmadım. Kendime yenisini sipariş verecektim ki mochi alıp denemeye karar verdim. Pompa değil süt toplayıcı diye geçiyor ve sen hiç dokunmuyorsun bile vakumlatıp bırakıyorsun. Birinden emzirirken diğerine onu takıyorum çıkan süte hayret ediyorum. Onu kullandığımdan beri süt ziyan olmuyor. Saklama olayına gelince, benim bebeğim küçük olduğu için gece 2 saatte bir emziriyorum normalde o yüzden birinde emzirip birinde sağdığım sütü oda ısısında veriyorum bir sorun olmuyor. Eğer saklayacaksam buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay diyorlar onun içinde süt poşetleri var onlarla saklayabiliyorum. Genelde buzdolabına koyup ertesi gün uykum olduğu zaman eşim iciriyor beni kurtarıyor. Biberon olarak lansinoh kullanıyorum henüz meme reddi yaşamadım