Umutunannesi1 Selam kızlar, 13+5 im ve yaklaşık 3 haftadır sol gözüm bulanık görüyor. Yalayan var mı? Tansiyonla ilgili olabilir mi?
Merve2Asel Umutunannesi1 tansiyonla alakalı mı bilmiyorum ama benimde ilk günden beri var bulanıklık 32. Haftadayım
Momlove23 Umutunannesi1 ben miyop hastasıyım gebelik öncesi göz doktorum hormonlar nedeni ile sağlıklı gözlerin dahi hormonlar nedeni ile görme sorunu yaşayacağını söylemişti ama sizin nedendir bilemem tansiyon takibi yapın mutlaka kadın doğum doktorunuza belirtin
Geceyegunes Umutunannesi1 benim iki hamileliğimde de oldu nadir görülen belirtilerdenmiş doğum yapınca düzeliyor 32 haftalığım önümü zor görüyorum 😊