Yagmur00 ya çok teşekkürler. Aslında öyle çok bi ağrımda yok o yüzden şaşırıyorum. Sadece 2-3 gün önce sırtımda kaburgama doğru bi ağrı başladı doktor böbrekte genişleme olabilir dedi baktı ama genişleme yoktu normal dedi. İdrar testinde kum çıkınca ona bağladı işte. Yoğun akıntım oluyo sadece bir de bazen kasık ağrısı onun dışında pek ağrı yaşamıyorum. Aman bebeğim zarar görmesin bu durumdan da önemli değil ben çekerim ☺️☺️🥰