Sedasude çok iyi gitmiyor ama şükür bebeğimle ilgili hamilelik sürecinde hiç problem yaşamadım yani sağlık açısından kan değerlerimiz tahlillerimiz vs. hep çok çok iyiydi iki tane engelli kardesim var korkmustuk çok 2li 3lü detaylı derken çok iyi sonuçlarla karşılaştık hep.. Her hamilelikte olan mide bulantisiydi ağrıydı bedenen yaşadığım sorunlara da hep şükrettim..Inşallah sağlıkla kucağıma alabiliriim alabiliriz hepimiz sadece heyecandan zaman biraz vurdu 🤗