Mehtapemrah12 seni haftada daha yüksekler diye bir şey yok onların haftası önden gidiyor ben 30+1 im dün gittim 1500 dedi kendinizi başkalarıyla kıyaslamanın bebegin kilosuna bir etki etmiyor maalesef anca kendisinizi yer durursunuz onunki niye öyle benimki niye böyle diye doktor sorun görmüyorsa olması gereken o oldugu içindir zaten araştırınca 30.haftada bebegin kilosu 1500 aralıgında yazıyor yani fazla olması normal ya da anormal diye bir şey yok örnegin 3 hafta önce bebegim 2 hafta önden gidiyordu şu an 1 hafta geriye düşmüşüz iyi olmuş dedi doktorum