FatmaNur_ Adalina09 ben paribuya yatırdım 10 bin vardı 140 bin oldu ama 6- ayda al sat yaparak yaptım
FatmaNur_ Adalina09 paribu diye bi uygulama var canım aynı bitcoin falan da alabiliyorsun ama ben chz tren gibi küçük kağıtlar aldım onlar artınca sattım düşünce aldım. Karim olunca da çekip hemen bilezik falan yaptırdım kendime. Öyle yani canım
Adalina09 minikkelebegimmmm Haram diyen de var neden haram olsun diyen de mesela altın alıyoruz oda değer kazanıyor aldığımız paranın daha yükseğine bozduruyoruz böyle bakarsak oda haram 9 bilezigim.olsa bitcoine vermezdim ama
zeynepin_annesiiii FatmaNur_ eşimde oynuyo sürekli ama hiç bu kadar kar etmedi siz azimliymiysiniz 😅 ama oraya para atınca değerlenmesi için beklemek lazım sanırım .
Mom3834 FatmaNur_ Adalina09 paribu dediği şey coin market :) chz tren diye de bir şey yok :) tren kaçıyor derler borsa da ordan öyle kalmıştır aklına valla tebrik ederim şansınıza iyi kazanmışsınız bu kadar bilmeye 🙈 bence Adalina09 siz uzak durun piyasa suan hanımefendinin dediği gibi değil
Elif_Eda Adalina09 Bence bitcoin yerine altına yatırsan daha iyi olur ki şuan yükselişte keşke düşük olduğu zaman yapsaydın canım ama yine iner gibi duruyor ☺️