Benimde lekem geldii nişan sonra devami gelmedi kasik ve bel agrisi da yasiyorum gelen giden yokk ne yapcam bilmiyorum bekledikce korku stres cok oluyor etrafi sorma her goren göbeğin dusmus daha dogurmadin mii yazik bu sıcaklarda senin icin cok zor bütün yazi hamile gecirdin ayakların ne olmus oyle nasıl sismis hep böyle sorularla ugrasiyorum hee bide en onemlisi 😅😅 iki cocugun varken ucu niye yaptin veren Allah bizler anne baba olarak heycanli ve mutluyuz sizene kardesim