Bizde yarın 33 oluyoruz inşallah geçen hafta 32 de 1990 gr 42 cm demişti doktor. Benim tek sıkıntım hem gece hem gündüz aşırı tuvalet malesef heleki gece leri daha çok zorluyo sürekli uyku bölünüyor zaten kalkıp yatması sıkıntı . Bakalım hayırlısıyla saglıkla gelsn inşallah kuzucuklarımız🥰