Havva1995 Anneler nerden başvuru yapıyoruz herkes bi yer diyor 170 i aradım cevap vermediler DHA önce alan başvuran var mı acaba
Zehra9616 Havva1995 dogumdan sonra dogum parasi sizin hesabiniza ptt ye yatar sut parasi icin kaymakamliga basvuru yapman gerekiyo
Defnemom Havva1995 doğum parasını doğum raporunu alıp kaymakamlığa giderek başvurusu yapıyorsun süt parasinida esin veya sen sigortali isen bi numara veriyorlar orayı arayıp başvuru yapiyorsun
Havva1995 Zehra9616 benm hesabım yok ki PTT’ye gitsek alırmıyız eşime süt parası icin mesaj gelmiş ama bi yere başvurmadık
Defnemom Havva1995 başvurmadan nasıl olacak tabiki başvuracaksın numarayı internetten bulabilirsin unuttum şuan