Ben de sizin gibi düşünüyordum. Evimde merkezi ısınma kalorifer sistemi var ve belli bir saat sonra kapatılıyor. Şehir merkezine biraz uzak olduğum için de henüz oturduğum bölgeye doğalgaz gelmedi ve ben de bu yüzden bebek için ısıtma yeterli olmazsa diye klima düşünüyordum fakat klima yerine ufo tarzında ısıtıcıların daha iyi olacağını söyledi herkes.