Hanımlara katılıyorum. Bende almamıştım eve geldikten sonra aşırı ihtiyaç duydum. Göğüs kontrolsüz üretiyor bebek ememiyor taş kesiliyor göğüsler. Hastanede lazım olmasa da evde lazım olucak. Ben ertesi gün apar topar aldırdım yani düşünün. 😄 Süt gelmesinede yardımcı oluyor. Çok sert olunca göğüs bebek tutamıyor. Ben tutturamıyordum ağlıyordu aşırı ememiyordu sağlık ocağına gittim öğretsinler diye. Orda eğitti biraz çok, faydası oldu