B8use Mrsvaroll bende 7+4 üm sabah kalkar kalkmaz Etimek yiyorum mide öz suyunu tutsun diye aç kalmamaya çalışıyorum tiksindigin şey varsa yeme ben böyle yapıyorum ama gün boyu bir tokluk hissi hiç acikmiyorum hep bir mide bulantısı bunlara rağmen ☹️
Mrsvaroll Vildan-E ne tuzlu çubuklar yedim inanın daha beter ediyor 3 haftadır hiç bişey yiyemiyorum su dahi içemiyorum
Aysegul9371 Asena17 gece iki tane içip yatıyorum ama tabi yinede ara ara oluyor bulantım 17 deyim hâlâ var prilam icmezsem Sürünüyorum resmen
Mrsvaroll Seelin ya bide folik asit kullanıyorum sanırım onun yan etkiside çok fazla prospektüsü okuyunca gördüm
Mrsvaroll B8use Tiksindiğim şeylerden hep uzak duruyorum en sevdiğim şey tavuktu haftada en az 3 4 kere yerdim şimdi aklıma gelince midem bulanıyor
Mrsvaroll B8use çok aç kaldığım oldu 2 3 gün boyunca yemedim zorladım ama olmadı ama şimdi hiç duramıyorum sürekli bişeyler yemek istiyorum 😂
suleoksuz Prilam dr’yi içmeyi bırakmayın, ben de etki etmiyor diye bırakmıştım ama 1 hafta düzenli içtikten sonra etki ediyor dediler 4 gündür kullanıyorum anca etkisini görmeye başladım🤦🏻♀️😂
Mrsvaroll suleoksuz doktor önerip yazarsa kullanırım ama ilaçların çoğu bende yan etki gösteriyor çünkü kan değerlerimin hepsi fazlasıyla düşük
dlrglnc Mrsvaroll Bence kesinlikle soda limon işe yarıyor en azından bende yaradı , bi deneyin derim inşallah geçer 🌺 şuan 8+2 de 4-5 gündür içiyorum rahatlatıyor😊
dlrglnc Mrsvaroll umarım sodanın halledemeyeceği kadar bulantılarımız olmaz 😏 Hepimize sağlıklı sıhhatli doğum diliyorum 🌺