Doğum yapalı tam 58 gün oldu 41. Gün lekelenmeler kesilmişti. Hiç gelmedi bir daha 15 gündür. Cinsel hayatta başlamıştı. Su son iki gündür kahve leke gelmeye başlamıştı birde yoğun bir şekilde yumurta akı gibi akıntı bu sabah peceteye hafif çok açık pembe kan geldi çamaşırıma çıkmıyor ama bu lekeler hep peceteye. Acaba adetim mi başlayacak ? Bugun de az önce bir baktım ameliyat yerimin sag köşesi tam uç yeri kan gelmiş ordan. Neden olur bu bilen var mı ? Doktoruma yazdım görmek gerekli demiş korktum açıkçası.