10 gündür adetim gecikiyor dün doktora gittim ultrasonla baktı ama kan tahlili vs bişey yapmadı bebek yok dedi hamile değilsin dedi kilo alıp verdin mi diye sordu hayır dedim. Sizce yanılmış olabilir mi benim reglim hep düzenlidir 1 gün gecikmez şuan 10 gün attı günü. 2. Gününde evde test yaptım negatifti. 😕