Arkadaşlar merhaba bebeğim 3-4gün önceye kadar aşırı haraketliydi ama son birkaç gündür haraketleri yavaşladı tatlıda yesem karnımla oynasamda seslensem de öyle çok aşırı haraket etmiyor ve korkuyorum böyle durumda acaba neden doktora gitmeli miyim sizce