K88_ Haftaya girdim dün ve bugün öyle halsiz,uykusuz,bitkin uyandım ki ☹️ Ayağa kalkınca nabzı yükselmemi hissediyorum 🥺
Ank-16 K88_ o haftalarda sıkıntılar olabiliyor maalesef, bende de mide bulantısı, mide yanması, halsizlik, tansiyon düşmesi, iştahsızlık falan olmuştu. 2. Trimesterde o kadar rahatım ki şimdi çok şükür, hiç hamile değil gibiyim. Biraz daha sabredin😊
Fatosaksoy K88_ biz 13 haftadayız hala halsizlik ve uyku var üzerimde zaten bulantı beni mahfediyor ilaçla ayakta duruyorum
Burcucugum K88_ kesinlikle 14-15. Haftalarda ciddi bir rahatlama ve enerji geliyor ta ki 24. Haftaya kadar 😂 muhteşem bi düşüş yaşıyorum ben bu hafta elimi kolumu kaldıracak halim yok kramplardan gece uyuyamıyorum
K88_ Ank-16 siz balayı dönemine geçmişsiniz çok şükür🌸😍🧿 valla covid movid iyice modumuzu düşürdü artık 🥺
K88_ Fatosaksoy yaaa canım benim çok şükür mide bulantılarım yok denecek kadar azaldı 6/9 hafta arası çok çok yoğundu
Fatosaksoy K88_ Çok şükür senin o azalmış canım halsizlik felan onlarda zamanla geçer inşallah önemli olan bulantı olmaması
K88_ Fatosaksoy çok şükür kuzum inşallah tez vakit senin de ortadan kalkar bulantıların modum doğum hikayeler izleyip ağlamak şuan 😂
milayerli Aman yavaş yavaş kalk dikkat et kendine gözün kararır Allah korusun düşersin 🤭 bizde 11+6yiz ama dün kontrolde bebeğim 12+3 çıktı biraz önden gidiyor. Tiksinmelerim devam hemen yoruluyorum ve gun içinde sürekli yatıyorum 1 yaşında kızım var zar zor yemek pişirip ilgilenebiliyorum. Hemen geçse bu kötü dönem 🥺
K88_ milayerli oy maşallah 🧿ben de geçen hafta gitmiştim 1 hafta önden gidiyordu benimde :) balayı dönemimize bi geçeydik hayırlısıyla :) aşı işini naptın bu arada :)
milayerli K88_ bende balayı dönemini iple cekiyorum 🤭 ben hamile olduğumu bilmeden biontech olmustum 2.doz içinde doktor doğumdan sonra dedi ama olsam mi olmasam mi doktoru dinleyip kararsız kaldım 3 yıldır gidiyorum çok güveniyorum o doktora.. sen oldun mu aşıyı?
K88_ milayerli ya yok kuzu ben de hamile olduğumu bilmeden sinovac oldum şimdi 3. Ayın dolmasını bekliyorum olacağım ama zaten sinovacın koruyuculuğu çok yok olsam iyi olur