Kızlar geçen hafta mantar enfeksiyonu dedi dr fitil ve krem kullandım… dünden beri sağ tarafımda bi ağrı var.. hafiften midemde bulanıyor.. bu enfeksiyonla alakalı bi şeymi doktora gitmelimiyim bilemiyorum. Sabah uyandım uyuyup uyanınca gecer dedim hala devam ediyor.