Kuben vallaha ben 1 haftadr ev işi yapıyorum tık yok🙄 ya bana yürü demese de başlıcaktm vallaha Allah korusun bir şey olursa karnımın içinde ölürüm vicdan azabından sanki sezeryan yapmamak için kaale almıyorlar kendi sancımı bekliyorlar diye düşünmeye başladım tamam önden gtmesi önemli değil ama yaşlanması da çok önemsz değil bence artık az beslenicek demek az oksijen gidcek demek ve daha 3 kilo anca