Ben de sezaryen oldum, ilk sütüm gelmiyor sandım ama elektrikli pompa ile sütüm geldi. İlk sağdığımızda 120cc süt bekleme, yavaş yavaş artıyor. 10ccden başlıyorsun arttırmaya. 3 saatte bir mutlaka sağman lazım. Sağdıkça artacak ama bebeğinle kavuştuğunuzda emzirebilirsen harika olur, ben emziremedim biberona alıştı. 6 aydır sağıyorum, 2 aydır süt ve mama birlikte gidiyor. Çünkü sağmayı azalttım. Tek başınıza sağmak zor, yanınızda illaki sizinle veya bebekle ilgilenen biri olmalı. Benim sütümü banyo, su, soda, sütlaç, bulgur pilavı, hurma, yulaflı bisküvi artırdı. Siz de denedikçe sütünüzü artıran yiyecekleri fark edeceksiniz. Ayrıca süt arttıran çay da kullanmıştım.