Sema99 AyseEmre ben kullanıyorum bna 35 haftada var adını unuttum şimdi Doğum yaptım Hale’n kullanıyorum vitamin hapını kesince bunu verdi
belgintirpan AyseEmre ben hamileligimin başından beri kullanıyorum şuan 33.haftadayım hala devam doğuma kadar
Serii 16. Haftada kullanmaya başladım bir ay kullandım sonra decavite başlayınca onu bıraktım decavit bitince tekrar imom kullanıcam çünkü doktorum farketmez hangisini kullanırsan kullan ama birini kullan dedi
dibuuu Bende decaviti hamileligin basindan beri kullaniyorum .. balik hapinida 24 haftadan beri suan 29 haftaligiz