Babam surekli bir berber arkadaşına gider cay içmeye sohbet etmeye..Oradaki çırak korona olmuş bugün öğrendi ..Eyvah ben de olmuş muyumdur acaba dedi??2 tane aşısı var da baba asıl bana eyvah dedim..Klimalı odada kalıyoruz ikimiz de 3 gündür babamın baş ağrısı gecmedi ve sürekli hapsuruyor ben de hapsuruyorum ve benim aşım yok..23 haftalik oldum aşımı olsam mi hemen 1 tane aşı fayda eder mi:(Şimdi ayrı odalarda duruyoruz eşim yok ,annem yok her işimi de babam yapiyor mahvolduk eyvah :(((Dirençli durmam için sağlığıma nasıl dikkat etmeli miyim,dikkat etsem de kaptıysam ağır mi geçer:((Dün gece de fena sirtim ağrıdı