32+1 hamileyim Pazar günü sancı ve kanamadan dolayı hastaneye geldim 3 santim açılmam var erken doğum dediler o gün doğurmadım bebeğe 2 tane akciğer gelişsin diye iğne vuruldu ,şimdi ise açılmam olmasın diye yürümeme iZin vermiyorlar ilaçlarla doğumu geçiktiriyolar 32 haftalık doğuran varsa bana yardımcı olabilir mi .