Mayıs ayında diş knal tedavisi yaptırdım Dr dolgu doldurcakken Bir kanalı temizlenmemiş galiba dedi ona rağmen dolgu yaptı bende pek anlamdım nyse yaptı devlette yaptırmıştım haziranda hamile oldugumu öğrendim snra başladı sıcak çay içince sizlamaya içmeyi bıraktım soğuk suyunda içmiyorum bugun bütün dişim ağrıyor elleyince dilim değince 9 haftalığım napcam çekebilirmiyim doktora gitsem Nolur yeter bir akıl verin şimdiden böyle 9 ay nasıl dayancam 😞😞