AlyaEkmen_ Ay bende de aynı durum olmuştu son reglim bir hafta gecikmişti ama testler negatifi gösteriyordu. Adet oldum, bir sonraki ay umutsuz bir şekilde bekledim adet olmayı. Olmadım, evde kalan son testi yaptım ve güzel sonuçla karşılaştım. Şu an 31 haftalık olduk 🌼