leyla-kaya42 Nurssss bazen degerler normal olmadigi icin bazende alinan kanin tasinma sartlarinda problem olduguicin tekrar istenebilir.
Bernadenizserkan Nurssss Sonuç çıktı mı acaba benden de açıklama yapmadan 3. Kez istediler alt üst oldum resmen su bile içemiyorum