Hiç sancım olmadığı için doktorum 41.haftayı beklersin diyordu o yüzden doğurabileceğimi hiçdüşünmezdim😁 Bebiş hareketlerini hissetmediğim için hastaneye gitmiştim. Nstde şiddetli sancılarım çıktı ama ben hissetmiyodum. Sancı için değil ama bebek hareketlerini takip etmek için o gece hastanede kontrol için yatırıldım. Gece 1den sabah 9buçuğa kadar sancı çektim ama açılma olmayınca zorunlu sezaryene alındım. Sezaryenden çok korkardım ama bebişi içimden çıkardıktan sonra uyuyakalmışım 😂 hiç korkmayın kızlar 🌸 Gebeliğin başından beri uğraştığım enfeksiyonlar, kullandığım antibiyotikler, gebelik tiroidi, bir türlü tam cevap alamadığımız korse soruları, süt pompası neyi merak ediyorsanız cevaplayabilirim 🥰