AnnesiyimM53 27 haftalık gebeyim ve kasığımın sol tarafı aşırı ağırıyo bıcak batması gibi bunu yaşayan var mı ?
milayerli Rahim büyüyüp kemikler açılmaya başladığı icin oluyormus o bıçak saplanmaları normal demişti doktorum. Özellikle 3-4.aylarda ve son 3aylik dönemde daha sık oluyormus