Geçen hafta doktora gittim ve kalp atışlarını transvajinal ultrason ile duyduk. Bugün yeniden gittim ve normal karnımdan kalp atışını duyduk. Geçen haftaki kese ve kesenin içi ultrasonda daha belliydi bugün ise evet belli ama geçen haftaki kadar değil. Canım sıkıldı acaba bişeyler ters mi gidiyor diye. Doktorum olumsuz bişey demedi son adetinle uyumlu haftan dedi. Haftaya yeniden çağırdı. Benim gibi yaşayan var mı aranızda. Ya da sizin ultrason resimleriniz nasıl ?