Omersmom88 ben de ilk gebeliğimde aynı şeyler oldu ama düşük değildi. Takdiri ilahi 18. Haftalık olunca kaybettim bebeğimi ama o ilk gittiğim de düşük değildi hemen ilaç başlatıldı ve o kanama pıhtılaşma 1 hafta içinde bitmişti. (5 6 haftaşıkyı yaklaşık) Bence hastaneye gitmelisiniz. Düşükse bile içinizde parça vs kaldı mı ona bakılmalı diye düşünüyorum. Tabi yine de siz bilirsiniz. Sağlıkla 🍀