Simgeyuca bizde de kan uyuşmazlığı vardı 7. Haftamda lekelenme oldu acile gittim hemen uyuşmazlık iğnemi yaptılar her ihtimale karşı ondan sonra lekenme vs olmadı çok şükür. 🙏Tekrar olmam gerekli mi doktora sormadım henüz gerekirse olcam tabi bebeğimizin sağlığı için 😊iğneden sonra daha güvende oluo bebek Bi sıkıntı olmaz inşallah doğumdan sonra da 🤲