VeraVrea desem aynen bi çözüm yok les gibi karardı bakalım hormonlar düzelince bir miktar açılma olurmus
Ozlemm92 desem ben de bunu düşünüp duruyorum son zamanlar da çok kararma oldu bir kaç hafta sonra çatı muaynesi olacak sonra doğumda doğum sonrası alttan muaynede çok utanırım bu kararmadan diye düşünüp çözüm arıyorum ama bulamadım🤷♀️🤷♀️
gokcekocyigit07 Genital bölge, koltuk altı ve bazı yerlerde gebelikten kaynaklı kararmalar çok normal hiç merak etme doğumdan sonra geri eski halini alıyor 😉
desem gokcekocyigit07 aliyor mu boyle kalmicak yani dimi tam catlaklari kabul etmeye yeni baslamiken birde kararma cikti bu cok kotu ama 😂 insallah dediginiz gibi dogumdan sonra gecer
desem BurcuGorkem gormeyince keske yok olsa ama olmuyor malesef 😂😂 bende gobegimden hic fark etmemisim bugun fark ettim sok oldum birak doktoru esime bile boyle gorunmek istemem 🙈🙈ama care yok galiba buna
desem Ozlemm92 aynen oyle bende hic boyle birsey yoktu biranda bugun fark ettim sok oldum kremde sanirim kullanamayiz bu durumda
gokcekocyigit07 desem geçiyor tabi ki ya hiç takma oo benim tenim bembeyaz bir de nasıl karardım çok çabuk geçti 🤗
Ozlemm92 desem yok önermiyorlar maalesef hiç bir şey doğumdan sonrasını bekleyeceğiz inşallah dedikleri gibi geçer çünkü doğumda görecekleri geçtim ben kendimden rahatsız olurum bu şekilde🙄
BurcuGorkem desem ben şuan kararmasına bile rqzıyım inan ağdaya alışkınım jilet vurdum çıban çıktı kocaman acıyo gecmiyorda sıkamıyorumda nolcak bu halimiz acaba 😂
desem BurcuGorkem yaaa sicak kompres uygula bende hep kendim yaptim bu zamana kadar ama gobegimdn goremiyorum ki 😂
desem Ozlemm92 hamilelik cok guzel de boyle sikintilari var iste catlaklar kararmalar lekelenmeler 😂😂resmen cirkinlesiyoruz ama bebegimiz icin deger napalim 😂😂
Ozlemm92 desem katılıyorum çok haklısın bu göbüşlü halim içimde kıpırdanmaları harika çok özleyeceğim😍 ama göbeğim çatlaklardan haritaya döndü yüzüm lekelendi bir de kararmalar🙄🙄 ama miniğin canı sağolsun o iyi olsun😍😍😍