Deletedmom9823 gokhande ben 28-29 dan beri kullanmıyorum onun yerine günde 2 tane kızılay erzincan maden suyu içiyorum
gokhande Deletedmom9823 onu denemedim açıkçası cuma günü bitiyor magnezyum bir daha almam artık bundan sonraki süreç zaten doğum beklemek 😬
gokhande Deletedmom9823 burda onları bulmak çok zor ne varsa onu alıyorsun bu hafta hastaneye gidicem bir bakarım teşekkür ederim ☺️
Kuzeymom Elcnbykckr doktoruna kramplarını söylesen verirdi am şuan Kızılay Erzincanlı iç günde bi tane bayağı hafifletiyor mg oranı Yüksek bayağı
Pembepanterr gokhande İlk gebeliğimde hiç içmedim öyle bir ilaç mı varmış iliye gebeyim 3. Aydan sonra belli olur doktor söyleyecek mi bakalım
gokhande Pembepanterr ilkinde de içtim diğerlerinde içtim bunda da içiyorum ama sormayı unuttum doktora bu hafta zaten bitiyor artık daha almam 😬
Jdjdjdjk cidolila önceden de kullanırdım fibromiyalji yüzünden tadını pek sevmiyorum zorlada olsa içiyorum ama haklısınız, bilemiyorum kasıklarım da hiç hissetmediğim şimdiye kadar ağrıyı hissediyorum