Okyanus 38+0’ız. Ağrılar aynı şekilde bende de mevcut. Tek endişem sağsalim kucağıma alma isteği. Onun dışında hiçbir şeyi kafama takmamaya çalışıyorum. İki hafta önceki randevumda iki defa nstye girmeme rağmen hareket etmedi. Çünkü o gün hamile duygusallığı ile çok ağlamıştım. Siz siz olun hiç stres yapmayın, rahat olun. Bebekler strese gelemiyorlar. Sağlıklı doğumlar 🖤