Merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de ilk atağımı 10 sene önce geçirmiştim. Çok şükür ilk ve son atağımdı fakat hamileliğim hastalığı 10 sene sonra 12. haftamda tekrar alevlendirdi. Dediğiniz gibi ben de kandan dolayı hep endişe duydum ilaç kullanmayı reddettim bebeğime zarar vermesinden korktum çünkü. Lavaboya her gidişimde kan ve müköz çıkıyor, bunun üstüne hemoroid oldum çok çok zor geçiyor özellikle son ayın zorluğunun üstüne bu hastalık gerçekten kolay değilmiş yaşayan bilir. Çok şükür hastalığa rağmen bebeğimin değerleri her kontrolde normal çıktı 36.haftamıza girdik son 4 hafta kaldı. Gönlünüzü ferah tutabilirsiniz çok araştırma yaptım bu hastalığın bebeğe gerçekten zararı yokmuş morelinizi yüksek tutun ve daima pozitif düşünün 🙏🏻