KezibanUan Mustela krem kullandım, 39. haftaya girdik hiç çatlağım olmadı. Çatlamak genetik derler, annen çatlarsa sen de çatlarsın dediler. Annemin göbeği çatlamış. Sanırım göbeğime o kadar önem verdim ki göğüslerime yeterince sürmedim. Göğüs ucu kenarlarımda da ufak çatlaklar oluştu. Ama son haftaya hatta doğuma kadar çatlamayıp doğumda çatlayanlar bile olmuş. Sonuna kadar krem ve yağlarla masaja devam etmek gerek.