Merhaba hanımlar 21 Ağustos verdiğim betam 17.2 çıktı 23 Ağustos aksam verdigim beta 16.89 çıktı idrardada silik pozitif çıktı doktoru aradım kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin dedi cumartesiye kadar adet olmazsam cumartesi sabah tekrar Dr gdiicem başına böyle bişe gelen oldumu adetim geçti sonucu böyle çıkıp betası sonradan yükselen varmı