nazlicannn sizde pıhtılaşma eğilimi yok, iğneye gerek görmeyecektir diye düşünüyorum. Folik asidi ekstradan tüketmeniz gerekebilir, bu genlerdeki bozukluk folik asit metabozmasını bozduğu için emilimi azaltıyor. Ciddi bir durum değil ama, kayıplarınızın sebebi başka bir şey olabilir doktorunuz yonlendirir sizi