Fundabysl Kızlar 39+ 4 oldum bu gün ne sancı ne nişan herhangi birşey yok şehir hastanesine gidiyorum fakat randevu yok bu bir haftadır nasıl gideceğim randevusuz alırlar mı artık geçtiği için korkuyorum