Bb1 haftada değil ama 3 ayda 10 kere falan yükseği görmüşümdür, başlarda kontrol altındaydı ama son haftalara doğru dengesizleşmişti önceki yediklerimin aynısını yediğim halde yüksek çıkıyordu ama insülün hiç önermedi doktor, ayda bi kontrole gidiyordum o kadar