Mynbsra Merhaba kızlar ben daha yolun başındayım 7+4uz💞, çalışıyorum. Acikiyorum ve meyve ve krakerle ara da yiyorum öğle yemegim dışında. Neler yapabilirim bu süreçte 🤗
Bir_tospik_beklerken Mynbsra kuruyemiş tüketmelisin özellikle ilk 3 ay faydalı beslenmeye özen göstermelisin süt değil ama yoğurt ve ayran tüket mutlaka ben 3 aydan sonra ayran dışında bunların hepsini zorla yiyorum yada yiyemiyorum o kadar yeme alışkanlığım değişti 😄
Mynbsra Bir_tospik_beklerken yanıma badem ve leblebi getiriyorum oda bulantim oluyor diye. Öğle yemeği dışında tekrwr aciktigim için bazen yeterli gelmiyor meyve falan
Bir_tospik_beklerken Mynbsra evet kuruyemiş tok da tutuyor ben özellikle ceviz badem tükettim fındık fıstık kaju hangisini seviyorsan onu tüketmelisin cevizin çok faydalı olduğunu söylemişti doktorum ilk 3 ay