Berkem78 Merhaba 23 haftalık gebeyim doktorum aşı olmamı öneriyor çalışıyorum ve toplu taşıma kullanıyorum biontec önerdi hamilelikte aşı olan varmı tecrübeleriniz nedir
Havva_Mavis26 Berkem78 bn 17+3haftalik oldum korkuyodum ama oldum dun 3 ayi gecmus olmn gerekiyomus sinovat oldm bn kndi tercihimdi yani hic biseyim olmadi kol agrisi bile hissetmedim sukur